Docsure-klanten vertellen hun verhaal!

De ervaring van: Buig Centrale Steenbergen

Ben jij nieuwsgierig naar ervaringen met onze tool? We geven graag het woord aan onze klanten. In de klantverhalen vertellen zij je meer over hun persoonlijke ervaringen met Docsure.

Aan het woord: André Meijer van Buig Centrale Steenbergen

“Door Docsure besparen we een hoop kostbare tijd!”

Vijf jaar geleden ging het er op de administratieve afdeling van Buig Centrale Steenbergen iets anders aan toe. André werkte toen al op deze afdeling. Volgens hem was het een grote en tijdrovende klus om de administratie van meer dan 3000 werknemers op orde te krijgen. André vertelt: “Bij BCS werken veel mensen die een hoop verplichte documentatie met zich meebrengen. Al die documentatie moet digitaal bewaard worden. Voorheen deden we dit handmatig en waren we er zeker anderhalve dag per week aan kwijt!”.

Waar liepen jullie tegenaan en hoe heeft Docsure dat voor jullie opgelost?

“Met de komst van de WKA werd de administratie een echte uitdaging. Het werd een wirwar van verschillende wetgevingen, waar je aan moest voldoen. En we moesten nog meer documenten archiveren. Het kostte ontzettend veel tijd! We besloten het anders aan te pakken. In 2015 zijn we begonnen met het gebruik van Docsure. Sindsdien zijn we niet anderhalve dag, maar slechts vijf uur per week kwijt aan de administratie. De tool is een oplossing voor de rompslomp die bij dit werk komt kijken. Documenten moeten nu alleen nog maar gecontroleerd worden en dat scheelt een hoop kostbare tijd.”

Hoe bevalt de tool?

“De tool bevalt goed. Docsure is altijd up-to-date en houdt ons goed op de hoogte van de laatste wetswijzigingen, zodat we geen documentatie over het hoofd zien. Wat ik erg fijn vind, is het contact met Docsure. Het is vertrouwd en persoonlijk. Ik heb het gevoel dat ze naar mijn wensen luisteren. Wanneer ik iets mis in de software, kan ik dat aangeven bij mijn contactpersoon en wordt er gekeken hoe dit opgelost kan worden.”

Wat zijn de grootste voordelen?

“De voordelen van Docsure? De beheersbaarheid van de hoeveelheid documenten, de professionaliteit van de tool, de tijdsbesparing en het feit dat je zeker weet dat je voldoet aan de wettelijke eisen! ”

Is Docsure makkelijk te implementeren in de organisatie?

“Zeker. Het voordeel is dat wij al vanaf het begin van Docsure meedraaien, dus onze onderaannemers zijn er als het ware mee grootgebracht. Daarnaast is het geen moeilijk programma. De implementatie gaat heel snel en is erg gebruiksvriendelijk. We maken tot nu toe alleen gebruik van de webversie op de computer, omdat het invoeren van uren en de controles van de documenten op de administratie-afdeling gebeurt. Uiteindelijk moeten onze uitvoerders wel toegang krijgen om op de bouw een check te kunnen doen, maar voor nu willen we het nog centraal houden.”

Zou je Docsure aanbevelen?

“Absoluut!”

Wat kan er beter?

“Het zou mooi zijn als onze opdrachtgever ook kan werken met Docsure via ons programma, zodat alles aan elkaar gekoppeld staat. Dat zou nog meer tijd schelen en is voor ons een ware uitkomst.”
Vragen? Neem contact met ons op

Inschrijven nieuwsbrief

Wil jij (1x per 2 maanden) op de hoogte blijven van belangrijke zaken uit jouw branche? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!

Contactgegevens

Scheijdelveweg 9
3214 VN Zuidland
Nederland

088 - 004 62 00
info@docsure.nl
Copyright Docsure © 2022 – 2024 - Alle rechten voorbehouden
|
Privacy Statement
|
 Cookie Policy 
|
Disclaimer
|
Algemene Voorwaarden
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram