Docsure-klanten vertellen hun verhaal!

De ervaring van: Van Vonderen Groep

Ben jij nieuwsgierig naar ervaringen met onze tool? We geven graag het woord aan onze klanten. In de klantverhalen vertellen zij je meer over hun persoonlijke ervaringen met Docsure.

Aan het woord: Judith Mollen van Van Vonderen Groep

“Net zoals vele andere bedrijven, worstelde Van Vonderen Groep al een lange tijd met het probleem van de grote rompslomp rondom de WKA administratie. “Gelukkig attendeerde een collega bouwbedrijf onze directie op de mogelijkheden binnen Docsure. We zijn in het najaar van 2016 gestart met het Docsure Excellent pakket.” Judith, administratief medewerker bij Van Vonderen, deelt haar ervaring met Docsure.

Waar liepen jullie tegenaan en hoe heeft Docsure dat voor jullie opgelost?

“Voorheen hielden we de complete WKA administratie bij in een Excel document. Hierdoor moesten we zelf in de gaten houden wanneer er documenten vervielen en ook zelf de onderaannemer benaderen om nieuwe documenten op te vragen. Docsure zendt tijdig én automatisch een mail naar de ondernemer, zodra er documenten komen te vervallen. Op deze manier hebben onderaannemers ruim de tijd om nieuwe documenten te uploaden. We hebben er zelf geen omkijken meer naar. Dat bespaart natuurlijk een hoop tijd. Daarnaast werden de bonnen handmatig uitgeschreven en aan de onderaannemer gegeven. Deze kwam dan met de factuur van de onderaannemer weer bij ons binnen via de post. Van bonnen tot facturen en termijnbonnen: dankzij Docsure hebben we alles bij de hand. Alle documenten zijn in één omgeving in te zien, ook voor oudere werken en voor onderaannemers.”

Hoe bevalt de tool?

“Supergoed! Docsure biedt een duidelijk en overzichtelijk systeem, waarmee onze onderaannemers ook goed uit de voeten kunnen.`

Wat zijn de grootste voordelen?

“Docsure heeft ons enorm geholpen met het digitaliseren van de gehele WKA administratie. We hebben nu een goed overzicht en houden veel tijd over. Een ander groot voordeel is, dat Docsure de hele wet- en regelgeving omtrent het werken met onderaannemers en zzp’ers in de gaten houdt. Als daar iets in verandert, wordt dit meteen bijgewerkt. We kunnen erop vertrouwen, dat we altijd over de juiste, verplichte documenten bezitten.”

Hoe makkelijk is het om Docsure binnen de organisatie te implementeren?

“Voorafgaand is ons team uitgebreid geïnformeerd over het systeem. We hebben proef kunnen draaien met een testversie. Voor de uiteindelijke livegang van ons account is er iemand van Docsure langsgekomen voor een uitgebreide uitleg aan onze medewerkers. Ook had Docsure al een concept brief klaar staan, die we konden gebruiken om al onze onderaannemers te informeren dat we gingen werken met Docsure. Hiermee werd ons veel werk uit handen genomen en is de implementatie heel soepel verlopen.”

Waarom zouden jullie Docsure aanbevelen aan anderen?

“Docsure is een duidelijk, overzichtelijk en compleet systeem dat veel tijd bespaart.”

Zijn er zaken die nog toegevoegd zouden kunnen worden aan de tool?

“Wanneer wij voorstellen hebben voor een aanpassing, wordt hier ook echt naar gekeken. Waar mogelijk wordt hiervoor een update gemaakt. Een koppeling met ons ERP systeem Proteus zou nog een wezenlijke toevoeging zijn.”
Vragen? Neem contact met ons op

Inschrijven nieuwsbrief

Wil jij (1x per 2 maanden) op de hoogte blijven van belangrijke zaken uit jouw branche? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!

Contactgegevens

Scheijdelveweg 9
3214 VN Zuidland
Nederland

088 - 004 62 00
info@docsure.nl
Copyright Docsure © 2022 – 2024 - Alle rechten voorbehouden
|
Privacy Statement
|
 Cookie Policy 
|
Disclaimer
|
Algemene Voorwaarden
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram